Tuesday 31 May 2011

Salah Nombor La Weiii...!

Biasalah kan kalau kadang-kadang kita terima panggilan daripada orang yang tersalah nombor.. Awal pagi tadi aku menerima satu sms daripada nombor yang tak dikenali.. 
 
Ohh.. Ada mamat ni tersalah nombor.. Dia nak hantar sms kat awek dia, tersalah hantar kat aku lak.. Sms jiwang, awek dia nak tinggalkan dia kot.. Yang mamat ni sampai menangis-nangis sebab sedih sangat.. 
  • by.. tolonglah abg.. nape by jauhkan diri dpd abg.. by.. abg merayu pd by.. bla bla bla... by.. abg mengeluarkan air mata pagi ni.. sedihnya abg by.. janji tggl janji..
  • smpi hati by buat abg mcm ni.. smpi hati tgglkan abg..
  • by.. tlglah jgn tgglkan abg.. bla bla bla bla..
Tak larat aku nak taip semuanya, panjang bebenor keluh kesah mamat ni.. Nak tergelak pun ada bila aku baca sms tu.. Hehehe Tapi aku diamkan aje lah.. Tapi lepas tu masuk lagi satu sms.. dan lagi.. Alamak.. Apa ni.. Its getting annoying... Aku pun dengan baik hatinya gi reply sms dia.. Aku tulis cenggini, "Maaf, Encik salah nombor." 

Malangnya dia ingat aku ni awek dia yang pura-pura tanak layan dia pulak! Hadoiiii.. Orang macam ni pun ada ke... Kalau dia hantar sms lagi pasni, aku delete je.. Malas nak layan kau..! Yang heran tu, kalau betul bercinta, berkasih-kasihan, mestilah save nombor aweks dalam henpon ye tak..? Pastu nombor tu pon sure dah terpahat dalam kepala.. Mesti ingat punyalah, dok asyik kol atau sms hari-hari.. Hmmm... Cemaner lak boleh tersalah nombor..? Ni yang aku musykil ni.. 

* All photos are from Google search.

3 comments:

  1. masa bercinta takyah la guna nickname 'baby' ke hape, bila tak jadi, kan nyusahkan diri sendiri....gila byg jadinya...hehe..gelihati plak baca sms tu..

    ReplyDelete
  2. hahahaha ada wayar tak sambung kt mana2 tu kot... hikhikhik...

    ReplyDelete
  3. zanafahmi: tu la pasal.. pening juga sy dibuatnya, sampai 6 sms yg dia htr ke henpon sy.. dah la 1 sms pon pjg berjela.. hehehe

    eny yusnizar: agaknya wayar dia putus lps kena tinggal dgn aweks kot kihkihkih..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...