Thursday, 26 May 2011

Ciiiiii.... Caaaaaaaaaaaaaaakkkk....

Korang nampak tak apa yang melekat kat batang pokok tu..? Haa.. tengok betul-betul.. Oppss.. Tak nampak gak..? Meh aku tunjuk gambar close up sikit ek..
Haaa... Dah nampak...? Aku tak tau la cicak besar ni spesies apa dan dari mana datangnya.. Tapi yang dok beshnya, dia ni selalu buat aku melompat dan menjerit ketakutan sebab terkejut.. Huhuhu...

Dalam takut-takut tu, aku buat-buat berani la jugak cuba nak menghalaunya, tapi dia pandang aku pastu buat bodo je.. Aduhaiiii... Dia ni kejap ada, kejap hilang.. Tetiba kang muncul kat tepi grill la, kat tepi pokok bunga la masa aku nak siram pokok.. Maunya aku tak terkejut.. Kussssss semangat..

Gambar ni aku snap masa tengah jemur kain pagi tadi.. Buat-buat berani la pegi dekat dia sebab nak amik gambor.. Dah dapat gambor, apa lagi lariiiiiiiiiiiiiikkk..... Hahahaha...

Latuk cicak busat.. Jangan selalu kacau wa ye.. Lu bikin hal lu, wa bikin hal wa.. Jangan bikin wa terkejut selalu, bole bikin wa mati sakit jantung tau... Lagi bagus kalau lu pindah lain tempat lorrr.... Ekekekekeeee...

No comments:

Post a comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...