Monday 11 April 2011

Bestnya Dapat Hadiah...!!!

Photo from Google search.
Best kan bila dapat hadiah..? Maunya tak best.. Lebih-lebih lagi kalo dapat mende yang memang korang nak kan..? Hehehe 

Aku nak citer ni.. Baru-baru ni aku dapat hadiah daripada mak mertua aku.. Hehehe Maklum la aku ni kan menantu pebret dia.. Alhamdulillah.. Bertuah badan bila disayangi oleh mak mertua ni kan.. Heheh Thank you so much Mama...! I lop you lah.. Muaaaaaahhhhh...!!!

Korang nak tau apa hadiah yang dia bagi kat aku... Haaa.. jangan terkejut.. Dia bagi aku hadiah microwave, pastu periuk pressure cooker dan last sekali mesin jahit letrik.. Waaaa... Melompat-lompat la aku dapat hadiah tu semua.. Yang paling best microwave tu ler.. Cunnn... Lawaaaa.. Heheh I loikeeee.... 

Walaupun aku tak reti menjahit, ok juga dapat mesin jahit ni.. Langkah pertama, lepas ni bolehlah aku cuba-cuba belajar menjahit stok kain batik aku yang melambak tu.. Heheh..

Photo from Google search.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...