Wednesday, 13 April 2011

Kek? Bingka? Cekodok..???

Petang tadi bersemangat aku buat kek kukus pisang, resepi aku amik daripada blog Kak Ummi, di sini. Siap berangan lak tu nak bagi hb bawak bekal gi kerja esok.. Heheh 

Bila dah siap, aku bukak pengukus... Errrrkkk!!!! Apsal ropa kek aku ni lain macam je??? Tak lawa pun macam Kak Ummi atau Kak Rima buat...Huhuhu Sedey la pulok.. Hmm.. Where did I go wrong ya..? Orang buat kek jadi kek, aku buat kek.. Ishhh ishh ishhh... Apsal ropanya macam bingka je??? Nak amik gambar tepek kat sini pun malu.. Huhuhu Bila kusuap masuk ke dalam mulut, takde rasa kek pun.. Huhhh.. Sekali rasa macam bingka, dua kali rasa macam cekodok pun ada.. Huwaaaa..... 

Tapi takpe.. Jangan putus asa.. Lain kali bole cuba lagi kan kan kan.. Go go chaiyyok..! Heheh Errrrr... Tapi sape yang nak habiskan kek @ bingka @ cekodok ni...? Huhuhu

No comments:

Post a comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...