Thursday, 28 April 2011

Jus Apple & Asamboi


Nyaman je tekak bila minum jus apple dan asamboi daripada blog Kak Ida 1001 Resepi. Memang peberet aku ni.. Bila terai membuatnya dan menjadi pulak tu, waahhh.. melompat-lompat sakan lah aku.. Demam pun boleh baik macam ni.. Hahaha.. Sungguh sedap! Perghhhh..! Rasa sebijik macam yang orang jual kat kedai tu haa.. Nampaknya lepas ni tak payahlah susah payah gi minum air ni kat kedai, sebab aku pun dah pandai buat sendiri.. Hehehe... :)

No comments:

Post a comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...