Thursday, 11 August 2011

Ooohh Bulu Mata...

  
Semenjak dua menjak ni banyak betul bulu mata aku jatuh setiap hari.. Kekadang sampai 4-5 helai bulu mata aku jatuh dalam sehari.. Huhuhu.. Kalau bulu mata lebat macam unta, takpe gak.. Ini bulu mata dah la sikit, jatuh pulak hari-hari.. Wahh... Boleh botak bulu mata ni dibuatnya.. Hehehe..
Orang kata kalau bulu mata jatuh, ada orang rindu kat kita.. Hehehe.. Sapelah yang rindu maut kat aku ni agaknya.. Kuang kuang kuang.. Dulu-dulu makcik aku cakap, kalau bulu mata jatuh, ambik bulu mata tu pastu letak kat atas kepala.. Haaaa...? Petua amende la pulak ni.. Aku tanya dia untuk apa buat camtu.. Katanya, supaya orang yang rindu kita tu akan lebih power rindunya kat kita.. Ala-ala rindu maut la tu... Hahahahaha...

P/s: Korang janganlah percaya sangat benda ni ya.. Sekadar suka-suka takpe.. Hehehe

  
Ada ke orang yang nak bulu mata yang lebat dan panjang sampai macam ni sekali..? Mambang tengok pun pingsaaannnn kang.. Muahahahaha


*All photos are courtesy from Google search.

No comments:

Post a comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...