Wednesday, 2 March 2011

Adehhh.... (>_<)


Korang penah tak mimpi pastu bila bangun korang tak hingat langsung mimpi tu pasal apa...?? Malam tadi pun aku ada mimpi.. Hmm.. Yang aku ingat mimpi tu panjang berjela-jela.. Macam tengok movie! Tapi aku tak ingat pun mimpi tu pasal apa.. Macam blurrrr je..

Tapi yang dok besh nya bila bangun daripada mimpi tu, aku rasa penat sangat.. Badan macam lemah tak bermaya, mood memang sah-sah dok besh laa.. Raso macam nak domam pon ado.. Huhuhu 

Kalau ikutkan hati, aku memang rasa nak tido je balik.. Aku penat, aku takde mood.. Malesssss nak buat keje pape pun hari ni.. Tapi tu laa ada tugas dan tanggungjawab yang perlu dilaksanakan... Kena la bangun gak.. Huhuhu 

No comments:

Post a comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...