Thursday, 10 March 2011

Errrrkkk... Ada Hantu???

Malam semalam masa kitorang dah nak tido, tetiba anak aku bukak satu citer lak.. Dia kata dah beberapa kali dia nampak ada HANTU kat bilik bawah!!! Errkkkk....!! 

Dah la kitorang berdua je kat rumah. Aku tanya dia, apa yang dia nampak? Katanya ada lembaga rambut panjang berpakaian serba putih.. Huhh.. typical rupa antu kat tv..

Aku cakap kat dia, takde pape lah Qiqie... Perasaan je tu.. Mana ada antu kat rumah kita.. Sambil cakap tu aku tarik selimut.. Kitorang tido berpelukan dan berselimut sampai menutup muka.. 

Huhuhu.. Qiqie Ila... Ibu pun sebenarnya penakut gak.. Huhuhu Kantoiii....!!

No comments:

Post a comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...