Friday, 11 March 2011

Chicken Malone? Apa tuu..?

Minggu ni memang minggu yang bz skit untuk aku. Yelah Qiqie Ila ada test kan.. Qiqie sekolah petang, so hanya ada waktu malam dan pagi je untuk dia buat revision.. Sebagai ibu aku pun bantu mana yang termampu.. Malam tadi Qiqie dok membaca bukunya in English.. She was reading it out loud. Sambil mengadap notebook, aku dengar je apa yang dia baca. Yang mana dia tersyasyul sebut, aku betulkan.. 

Tetiba Qiqie menyebut 'Chicken malone'.. Eh mende pulok chicken malone tu??? Sepanjang hidup aku tak pernah dengar pun perkataan tu. Nama resepi baru ke? Aku mintak tengok buku yang dia baca. Mana chicken malone nya Qiqie oiii....?

Korang nak tau amende chicken malone tu? Ni haa....

V
V
V
V
V
V
V
V
V

http://jefumare.blogspot.com/2011/01/chameleon.html
CHAMELEON lah!!! Kuang kuang kuang.. Sakit perut tergolek-golek aku ketawa.. Hahahahaha

Pastu aku ada juga buat soklan-soklan pre-test untuk dia.. Perasan la jadi cikgu kejap.. Hehehe Untuk subjek Sains aku ada suruh dia lukiskan satu contoh benda hidup dan benda bukan hidup. Untuk benda bukan hidup, Qiqie lukis rumah.. Bagus.. 

Tapi tang benda hidup tu ada ke dia lukis Spongebob Squarepants!!!! Ahahahahhaha!!! Aku cakap kat dia Spongebob bukan benda hiduplah sayang.. Qiqie jawab, "Spongebob benda hidup la ibu.. kat dalam kartun tu dia hidup!" Adehhhhh..... Sape yang aku nak salahkan ni... Hehehe

http://mediamacaroni.com/?p=2945






No comments:

Post a comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...