Tuesday, 8 March 2011

Test! Test! Test!

  http://www.clipartof.com/interior_wall_decor/details

Hari ni anak aku yang baru masuk darjah 1 tu ada ujian. Hari ni subjek Bahasa Malaysia. Ujiannya 4 hari, sampailah hari Jumaat nanti. Pastu cuti sekolah seminggu.. Yiipeeee...!!! 
Waaahhhh.. Qiqie Ila's first test!! Cemaner agaknya dia ek..? Boleh ke dia jawab soklan-soklan test tu? Paham ke dia dengan soklan-soklannya..?? Weeiiiiii... Suspens.. suspens.. Bermacam-macam pesanan pihak penaja aku bagi kat dia. Entah dia ingat entah tidak..


Tapi budak kecik ni.. relaks je dia, boleh main game dan tengok kartun lagi.. Ibu dia ni pulak yang menggelabah terlebih! Kuang kuang kuang... Hmm.. Maybe I'm the one who should chill out a bit.. After all, baru first test dia.. Tak payahlah bagi dia overstress kan.. Cian dia.. Bukannya dia nak amik SPM ye tak.. Hohohoh...

http://www.shutterstock.com/pic-39049951
Harap-harap dia dapat buat yang terbaik.. Ibu sentiasa mendoakan the best untuk Qiqie Ila, cayang bucuk ibu...! Muaaaaahhhhhhhhhhhhh...!! 



No comments:

Post a comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...