Friday, 17 February 2012

Meatball

*All images are courtesy from Google search.
Memang rutin aku berselimut litup kecuali bahagian kepala dan kemudiannya mengadap Qiqie sebelum tidur... Dah hb keje jauh nun di sana, nak tido mengadap sape lagi kan... Mengadap anak aje lerr.. Masa tengah mengadap each other tu... Tiba-tiba Qiqie ketawa terkekeh-kekeh... Kenapa??? Soalku konpius...
Qiqie ketawa makin kuat... Muka Ibu tuuuu... Terpenyek macam meatball...!
Haaaaahhhh....???!!! Chehhhh....!! Bertuah punya anak.. Sempat dia kutuk Ibu dia sebelom tidur ya... Nak marah pun tak jadi sebab aku pun tergelak sama... Ada-ada je budak ni... Heheheheee...

6 comments:

  1. sian muka akak disamakan ngan meatball...hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tu laa.. Saje jer nak kenakan ibu dia ni.. hehehe

      Delete
  2. Pernah buat meatball penyek ke atau qiqi hints mama dia suruh buat meatball kot... Cam anak akak..nak ssuatu x cakap trus terang tp bg hints baik punya...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehehe.. Pandai pulak dia berkias-kias ya...

      Delete
  3. budak2 boleh menghiburkan hati :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu... Tapi kadang-kadang tu diorang ni cakap direct je.. Kita yg mendengar ni sampai terkedu... Huhuhu...

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...