Wednesday 30 January 2013

Babai Cermin Mata...

Anda memakai cermin mata? Bagaimana dengan pasangan anda? Risau anak-anak anda akan turut memakai cermin mata disebabkan faktor keturunan..?

Selain daripada LASIK, kini ada rawatan lain iaitu ORTHOKERATOLOGY (Ortho K) yang sangat sesuai untuk kanak-kanak..

Anak saya dah pun mencubanya dan setakat ini Alhamdulillah Qiqie serasi dengan rawatan Ortho K ini..

Oppsss... Saya tak menyediakan rawatan ini.. Hehehe.. Hanya nak berkongsi pengalaman.. Sebagai ibu bapa saya memang merasa sangat risau apabila Qiqie terpaksa memakai cermin mata sejak dari umur 7 tahun lagi.. Saya pasti di luar sana, pasti ramai lagi ibu bapa yang berperasaan demikian kan..  In shaa Allah saya akan kongsikan pengalaman anak saya dengan rawatan Ortho K ini pada lain entri.. 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...