Friday 14 September 2012

Bloglist HASRULHASSAN.COM | 200 Blog Terawal Sahaja!

Assalamu'alaikum... Dah lama saya tak join apa-apa segmen. Tadi ternampak segmen HH ni.. Apa lagi.. Boleh la join kan.. Harap-harap masih sempat untuk mendapat tempat sebagai 200 blog terawal tu.. 

Dulu-dulu saya dah pernah join segmen anjuran HH ni sebab tu la blog HH dah sedia ada dalam bloglist saya. Memang best la bila dapat join bloglist blogger otai ni sebab diorang dah ada ramai pembaca.. Secara tak langsung, mungkin ada juga yang berminat nak singgah ke blog saya yang suam-suam kuku ni.. Hehehe... Pada saya kalau dapat followers ramai best juga.. Tapi yang lagi best bila ada ramai pembaca setia yang selalu singgah ke blog kita.. Asalnya dok mengomen-ngomen kat blog je.. pastu lama-lama jadi kawan betul-betul.. Kan best gitu.. Hehehe.. 

Kalau ada sesiapa nak join, boleh ke sini. :-) 

2 comments:

  1. Assalamualaikum dan salam sejahtera.. datang dari segmen yang sama.. Maaf sebab lambat buat sesi berkenalan.. ^_^

    http://lokmanramli.blogspot.com/2012/09/bloglist-hasrulhassancom-200-blog.html

    ReplyDelete
  2. hehe.. betul2.. saya setuju dengan pendapat awak

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...