Friday 26 August 2011

MARI MENAMBAH FOLLOWER SEBELUM RAYA

Assalamu'alaikum... Hari ni Jumaat (26 August 2011) ramai di antara kita yang dah mula balik ke kampung kan..  Best la you all yang ada kampung, kitorang ni tinggal kat Selangor, kampung pun kat Selangor.. Sehari je beraya pastu dah abess.. Nak pusing-pusing ke mana pun tak tau.. Nak gi beraya ke rumah jiran dan kawan-kawan.. Semua pun dah balik kampung.. Last-last dok rumah tengok tv je laa.. Hehehe...

Ok lah, nak ucapkan Selamat Hari Raya kepada semua.. Tak lupa juga ucapan Selamat Hari Raya dan terima kasih kepada Petua Pakar yang menganjurkan segmen ni.. Kepada semua, maaf zahir batin jika ada terkasar bahasa dalam menyusun kata dalam blog ni.. You all beraya elok-elok ya.. Memandu balik ke kampung tu hati-hati tau.. Pandu cermat, jiwa selamat..

Kepada semua yang sudi singgah dan follow blog ni, jutaan terima kasih diucapkan.. Insya Allah kepada yang follow, nanti saya follow balik... Tapi jangan lupa letak back link ya..  Terima kasih daun keladi.. Lain kali boleh singgah blog saya lagi.. :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...